E-DZIENNIK
DZIENNIK ELEKTRONICZNY W SZKOLE
W Zespole Szkół w Gołąbkach funkcjonuje nowy Dziennik Elektroniczny UONET+ firmy , który jest wiarygodnym źródłem informacji o pracy oraz wynikach nauczania w naszej szkole.
Dziennik działa na większości nowych wersji popularnych przeglądarek internetowych. Producent podaje informację, że błędy mogą wystąpić jedynie podczas korzystania z przeglądarki Internet Explorer Windows 8.
Zasady korzystania z Dziennika Elektronicznego:
Aby móc korzystać z Dziennika Elektronicznego:
każdy użytkownik musi dysponować komputerem z dostępem do Internetu,
uczeń i rodzic powinni wcześniej podać własny adres poczty elektronicznej (e-mail) do wychowawcy klasy w celu wpisania go do bazy danych szkoły.
Procedura pierwszego logowania:
należy uruchomić dowolną przeglądarkę internetową i wpisać adres strony https://uonetplus.vulcan.net.pl/gminalukow oraz kliknąć przycisk zaloguj się,
w oknie logowania należy wpisać jako nazwę użytkownika adres e-mail i kliknąć opcję "Przywracanie dostępu",
wyświetli się okno weryfikacji, w którym należy przepisać tekst z obrazka i wpisać swój adres e-mail oraz wysłać wiadomość,
na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość od firmy Vulcan o tytule: „Centralny Rejestr Użytkowników - aktywacja konta/przypomnienie hasła”, którą należy odebrać ze swojej skrzynki poczty elektronicznej,
Informacja dla użytkowników poczty Wirtualna Polska (wp): wiadomość od Vulcan Center najprawdopodobniej trafi do folderu INNE zamiast do folderu ODEBRANE
należy uruchomić podany w liście link (drugi, dość długi link);
wówczas wyświetli się okno aktywacji konta, w którym należy przepisać słowo z obrazka i nadać własne hasło do dziennika elektronicznego i potwierdzić je za pomocą opcji ustaw nowe hasło;
Przy formułowaniu hasła należy zastosować następujące zasady:
- długość hasła: co najmniej 8 znaków;
- w haśle musi występować co najmniej 1 wielka litera i 1 cyfra;
- nie można używać znaków niealfanumerycznych np. %, &...
Po zaakceptowaniu hasła przez system wyświetli się okno podsumowania. Wówczas ponownie należy otworzyć program i zalogować się i korzystać z dziennika elektronicznego.
W przypadku wystąpienia trudności przy logowaniu należy zwrócić się o pomoc do administratorów dziennika (p. A. Białowąs lub p. M. Wiącek).